Bu etkinlikte veli ile işbirliği sağlanarak çocukların eğlenerek öğrenmeleri, okula uyumlarının kolaylaşması, anne çocuk işbirliğinin ve kültürel sosyal gelişimin desteklenmesi amaçlanmıştır. Velinin sınıf içerisinde çocuklarla etkileşimi artırılarak çocukların etkinliklere daha dikkatli ve istekli katılımlarının sağlandığı gözlemlenmiştir. Dil ve konuşma becerilerinin gelişimine katkı sağlanarak veliler sınıf içerisinde 3 boyutlu kitap okuma etkinliği yapmıştır. Kitap 3 boyutlu tercih edildiği için çocukların algıları ve dikkatleri kitaba karşı daha açık olmuştur.Bu süreç sonunda soru-cevaplarla desteklenereketkileşimli öğrenme ortamı oluşturulmuştur.Böylece çocukların öğrenmeleri daha etkili ve kalıcı hale getirilmiştir.
Beğen |
1 kişi beğendi